TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-06-26 - Rośnie popularność barów mlecznych w stolicy

Jak pisze "Życie Warszawy" bary mleczne w stoli przeżywają swoje prawdziwe odrodzenie. Lokale są czyste, przyjemne, serwują dobre i tanie posiłki.

reklama


Większość barów jest odnowiona, czysta i pachnąca świeżymi potrawami. Ceny za potrawy są bajecznie niskie, np. pomidorowa kosztuje 1,60 zł, naleśniki niecałe 3 zł, podobnie jak barszcz ukraiński. Za 10 zł można zjeść dwudaniowy obiad z deserem.

W "Karaluchu" przy Krakowskim Przedmieściu o miejsce trudno przez cały dzień, w "Familijnym" na Nowym Świecie kolejka do drzwi, a w "Złotej Kurce" choć szefowa narzeka, że ciężko z baru wyżyć, klient goni klienta - czytamy w gazecie.

Najliczniejszą grupą klientów są ludzie starsi i podopieczni pomocy społecznej, którzy przychodzą z talonami na obiady. Drugie tyle stanowią studenci. No i oczywiście wycieczki szkolne - mówi Krystyna Kościelniakowska, która od 30 lat pracuje w barze Familijnym.

Ludzie chętnie korzystają z barów mlecznych nie tylko ze względu na ceną, ale też z przyzwyczajenia do normalnych, polskich dań.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com