TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-08-24 - Interwencja w sprawie sopockiego hotelu

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o sopockim hotelu, w którym grupa niemieckich turystów została niewłaściwie potraktowana. Minęły wtedy dwie godziny godziny od ich przyjazdu, kiedy zostali wreszcie wpuszczeni do swoich pokoi. Powodem był brak kilku osób oraz to, iż grupa chciała zapłacić za pokoje w euro, ponieważ nie dysponowała polską walutą. Jednak udało się dojść do porozumienia i turyści weszli do pokoi. Ale to, co tam zobaczyli dalece odbiegało od ich oczekiwań. Zobaczyli brudne ściany, popalone firanki, pościel, zasłony i dywany, zachlapane łazienki i niedomykające się okna.

reklama


Mieszkańcy Sopotu byli oburzeni tym wydarzeniem. Wojewoda pomorski zlecił natychmiastową kontrolę obiektu. Jeszcze jesienią standard tego jednogwiazdkowego hotelu budził zastrzeżenia. Decyzją przeprowadzonej kontroli hotel miał stracić jedyną gwiazdkę i prawo do używania słowa "hotel" w nazwie. Zapewnił jednak, że niezwłocznie przeprowadzi generalny remont. Niestety do spełnienia obietnic nigdy nie doszło.

Kontrolę zlecił również prezydent Sopotu. Potwierdziła ona większość negatywnych ocen jakości tego hotelu. Wobec tego Prezydent nakazał właścicielowi hotelu podniesienie standardu do dwóch gwiazdek. Hotel ma na to czas do przyszłego sezonu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com