TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-26 - Pracownicy Ryanair naubliżali klientowi na jego blogu?

Pracownicy linii lotniczych określili swego klienta mianem idioty i szaleńca, ponieważ ten oświadczył, iż na stronie Ryanaira znalazł błąd, który pozwalał na darmowy zakup biletu - czytamy w Gazecie Wyborczej.

reklama


- Jason Roe, twórca stron internetowych z Dublina, chciał zarezerwować bilet na stronie linii lotniczych Ryanair, kiedy na ekranie pojawiła się usterka - podał CNN. Myśląc, iż umożliwia ona darmowy zakup biletu, postanowił zamieścić informację na swoim blogu oraz w serwisie Twitter. Wiele osób próbowało pójść w jego ślady. Szybko okazało się jednak, iż owe odkrycie okazało się fikcją, o czym sam Roe także poinformował. Biletów nie można było w ten sposób zakupić. - Jesteś idiotą i kłamcą. Prawda jest taka, że rozpocząłeś jedną sesję i później drugą... Jesteś tak głupi, że nawet sam nie wiesz, jak to zrobiłeś! - napisał w komentarzach na stronie jeden z pracowników Ryanaira. - Strona nie jest doskonała, życie nie jest doskonałe. Gdybyś w tym swoim żałosnym życiu pracował nad tak dużym projektem w tak trudnych warunkach i z tak niewielkimi środkami, wiedziałbyś, że najważniejszą rzeczą, nad którą się pracuje, są scenariusze zwykłych zachowań użytkowników, a nie poświęcanie czasu na rzeczy, które są mało prawdopodobne i nie przynoszą szkody - dodał inny pracownik linii.

Roe po adresach IP odnalazł źródła maili, które zostały nadane z siedziby Ryanaira w Dublinie. - Ryanair potwierdza, że nasi pracownicy pisali na blogu - poinformował Stephen McNamara, rzecznik firmy, który nie widzi nic złego w zaistniałej sytuacji. - Zgodnie z polityką Ryanaira, nie należy marnować czasu i energii na korespondencję z idiotycznymi blogerami i Ryanair może zapewnić, że więcej takich sytuacji nie będzie. Niedorzeczni blogerzy mają swoje blogi dla siebie, a nasi pracownicy są zbyt zajęci obniżaniem kosztów podróży lotniczych - wyjaśnił rzecznik. - Miałem nadzieję, że oficjalne stanowisko firmy będzie już w nieco innym tonie niż to, co zobaczyłem na swojej stronie - skomentował Roe, który uważa reakcję firmy za przesadzoną.



Źródło: Gazeta Wyborcza

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com