TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wulkaniczny pył powoduje miliardowe straty w przemyśle transportowym i turystycznym.
reklama
Te cztery dni podczas, których chmura pyłu wulkanicznego utrudniała komunikację w Europie przyniosły ponad miliard funtów strat w związku z odwołanymi lotami, rejsami i rezerwacjami hotelowymi. Linie lotnicze mają ogromne kłopoty, które wynikają nie tylko z mniejszych przychodów, ale także wypłacanych klientom odszkodowań oraz konieczności wygospodarowania miejsc dla pasażerów, których loty zostały odwołane - komentuje sytuację z ostatnich kilku dni Paul Charles, były dyrektor ds. komunikacji w firmie Virgin Atlantic oraz liniach kolejowych Eurostar, a obecnie dyrektor ds. operacyjnych w agencji Lewis PR.
Firmy zajmujące się transportem musiały już dwukrotnie w tym roku stawić czoła poważnym problemom - najpierw były to zamiecie śnieżne, teraz chmura wulkaniczna. Kilka z nich jest przez to w tej chwili bliskich bankructwa. Dodatkowo, na skutek panującej recesji, ich rezerwy finansowe znacznie zmalały.
Lewis PR świadczy usługi z zakresu media relations, media training, kreacji wizerunku w internecie, organizacji eventów i wiele innych w Europie, Azji, Australii oraz Ameryce Północnej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami