TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma Blue Eyes Media rozpoczęła projekt multimedialnej wizytówki, która ma formę 15 sekundowego spotu emitowanego na dużym ekranie w stolicy. Projekt ma na celu aktywną promocję sieci hoteli, restauracji oraz niezwykłych miejsc w Polsce.
reklama
Zaletą projektu jest natychmiastowa aktualizacja informacji, zmieniających się w zależności od wydarzeń lub aktualnych ofert promocyjnych obiektów. Kampania nazwana została multimedialną wizytówką ze względu na porównywalny koszt związany z wydrukiem 200 papierowych wizytówek.
"Możliwość pokazania aktualnych promocji na tle walorów obiektu hotelowego sprawia, że mogę pokazać sam obiekt oraz najbliższe wydarzenia, które mają miejsce w hotelu i zmieniać je w zależności od danej oferty" powiedział Kierownik Operacyjno-Handlowy jednego z obiektów hotelowych.
"Zgłosiły się do nas hotele, które za pomocą spotów reklamowych prezentują sam hotel czy już konkretne oferty, np. centra konferencyjne, gabinety odnowy, hotelowe fitness czy zbliżające się wydarzenia w obiekcie. Cieszy nas zainteresowanie projektem wśród klientów" - powiedziała Joanna Pełech z firmy Blue Eyes Media.
W związku z nowymi możliwościami technologicznymi, dziś już w każdym większym mieście są firmy oferujące dostęp do wielkoformatowych nośników LED, które w przeciwieństwie do zwykłych billboardów nie są statyczne, nie wymagają wydruków i na których przekaz można aktualizować wg. potrzeb.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami