TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-17 - Multimedialna wizytówka dla hoteli

Firma Blue Eyes Media rozpoczęła projekt multimedialnej wizytówki, która ma formę 15 sekundowego spotu emitowanego na dużym ekranie w stolicy. Projekt ma na celu aktywną promocję sieci hoteli, restauracji oraz niezwykłych miejsc w Polsce.

reklama


Zaletą projektu jest natychmiastowa aktualizacja informacji, zmieniających się w zależności od wydarzeń lub aktualnych ofert promocyjnych obiektów. Kampania nazwana została multimedialną wizytówką ze względu na porównywalny koszt związany z wydrukiem 200 papierowych wizytówek.

"Możliwość pokazania aktualnych promocji na tle walorów obiektu hotelowego sprawia, że mogÄ™ pokazać sam obiekt oraz najbliższe wydarzenia, które majÄ… miejsce w hotelu i zmieniać je w zależnoÅ›ci od danej oferty" powiedziaÅ‚ Kierownik Operacyjno-Handlowy jednego z obiektów hotelowych. 

"ZgÅ‚osiÅ‚y siÄ™ do nas hotele, które za pomocÄ… spotów reklamowych prezentujÄ… sam hotel czy już konkretne oferty, np. centra konferencyjne, gabinety odnowy, hotelowe fitness czy zbliżajÄ…ce siÄ™ wydarzenia w obiekcie. Cieszy nas zainteresowanie projektem wÅ›ród klientów" - powiedziaÅ‚a Joanna PeÅ‚ech z firmy Blue Eyes Media.

W związku z nowymi możliwościami technologicznymi, dziś już w każdym większym mieście są firmy oferujące dostęp do wielkoformatowych nośników LED, które w przeciwieństwie do zwykłych billboardów nie są statyczne, nie wymagają wydruków i na których przekaz można aktualizować wg. potrzeb.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com