TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-11-02 - Kraków promował się w Niemczech

Do końca października trwała w Niemczech kampania promująca Kraków. Teraz miasto powinno odczuć wzrost liczby turystów z największych niemieckich metropolii - Berlina, Kolonii, Stuttgartu, Hamurga i Dortmund.

reklama


Kampania, wykorzystująca billboardy, reklamy radiowe i internetowe kosztowała prawie 1 mln zł. W całości ufundowały ją władze miasta, które chciały zwiększyć napływ turystów z Niemiec.

Kampania promocyjna przeprowadzona przez władze Krakowa była do tej pory największą tego typu promocją, zrealizowaną przez polskie miasto. Objęła ona zasięgiem najważniejsze metropolie Niemiec: Berlin, Kolonię, Stuttgart, Hamburg oraz Dortmund - miasta, z którymi łączą Kraków tanie połączenia lotnicze.

Prawdopodobnie, kampania promująca Kraków w Niemczech nie będzie odosobniona - obecnie rozmowy w sprawie kampanii wizerunkowej na terenie Niemiec prowadzi Wrocław. O podobnych akcjach myśli również Gdańsk, który chciałby się reklamować w innych państwach Europy - nie tylko w Niemczech.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com