TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-04-10 - "Poczuj pociąg do samolotu" i "Przeleć się pociągiem"

LOT i PKP Intercity rozpoczęły walkę o klienta. W związku z pojawieniem się na rynku kolejnych tanich linii lotniczych LOT obniżył ceny przelotów krajowych.

reklama


Nowe hasło reklamowe LOT-u "Poczuj pociąg do samolotu" może świadczyć o chęci konkurowania nie tylko w powietrzu ale i na ziemi. Liniom chodzi o odebranie części klientów PKP - przedstawiciele LOT chcą aby osoby podróżujące do tej pory samochodem lub pociągiem rozważyły możliwość odbycia podróży samolotem.

PKP Intercity niemal od razu odpowiedziało na kampanie reklamową LOT obniżką cen biletów i nowym hasłem reklamowym: "Przeleć się pociągiem". W kampanii reklamowej PKP przekonuje, iż podróż pociągiem na pewno jest dłuższa, ale komfort jazdy jest większy - podróżujący z PKP mają np. możliwość nieograniczonego korzystania z laptopa i telefonu komórkowego.

Batalia o klienta pomiędzy LOTem a PKP rozpoczeła się niewinnie - potyczką na jak trafniejsze hasło reklamowe. Nie wiadomo jednak która zz firm odniesie zwycięstwo, zwłaszcza iż LOT-owi przybył nowy konkurent Direct Fly, który również zajmuje się lotami krajowymi.

Jedno jest pewne - z całej batalii zwycięsko wyjdzie pasażer.

się rozpoczęła, ale już teraz wiadomo, że wygrali ją klienci! Pasażerowie mają teraz do wyboru więcej możliwości i niższe ceny, czyli zmiany są pozytywne.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com