TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-04-02 - Exim Tours: wystartowała kwietniowa kampania promująca Egipt, Turcję i Tunezję

Biuro podróży Exim Tours od kwietnia ruszyło z kampanią reklamową promującą trzy główne kierunki touroperatora - Egipt, Turcję i Tunezję oraz związaną z nimi specjalną ofertę wyjazdową.

reklama


Kampania oparta została na linii trzech kreacji i dotyczy konkretnych ofert wyjazdowych do Turcji, Tunezji oraz Egiptu z podaniem specjalnych cen. Ma przybliżyć wszystkich do wyczekiwanego lata i zachęcić do wakacji tam, gdzie słońce jest nieodłącznym i gwarantowanym elementem wypoczynku.

Exim Tours na czas kampanii przygotował dla swoich klientów specjalne oferty cenowe także na pozostałe kierunki, jak Kreta, Rodos, Majorka czy Maroko. Tegoroczną nowością są Zjednoczone Emiraty Arabskie (Dubaj, Sarjah, Ras Al Khaimah), które są propozycją wyjazdu dla osób lubiących ekskluzywne otoczenie oraz wysoki standard podróżowania.

Kampania kwietniowa prowadzona jest na nośnikach outdoorowych na terenie całej Polski oraz na siatkach w największych miastach w kraju (Warszawie, Gdańsku Gdyni). Dodatkowo kampanie wspierają działania na serwisie onet.pl (podroze.onet.pl, kobieta.onet.pl), w prasie ogólnopolskiej ("Gazeta Wyborcza" - Turystyka, "Dziennik" - Podróże) i magazynach ("Voyage", "Sukces") oraz spoty radiowe (Radio ESKA, RMF FM). Kreacje Exim Tours są również widoczne na tramwajach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Częstochowie i Katowicach.

Równolegle prowadzona jest wspólna kampania ogólnopolska z fly.pl., której założeniem jest wzajemna promocja, zachęcająca do wyboru ofert proponowanych przez te dwa biura. Wspólna grupa docelowa umożliwia współpracę na różnych płaszczyznach.

Zintensyfikowane działania marketingowe prowadzone są przez Exim Tours corocznie przed danym sezonem. Dlatego też w drugiej połowie roku biuro również planuje wzmożoną aktywność promocyjną.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com