TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
9 listopada ruszyła kampania reklamowa Poznania w amerykańskiej telewizji CNN. Reklamę przygotowała sama CNN. Wizerunek miasta chce promować również..."Playboy".
reklama
Do grudnia CNN wyemituje w dobrym czasie antenowym 240 spotów 30 sekundowych każdy. W spocie trzech brytyjskich lektorów zachęca do przyjazdu do Poznania. Inwestycja będzie kosztować Poznań około 300 tysięcy dolarów.
Łukasz Goździor, szef biura promocji miasta poznańskiego magistratu oznajmił, że to nie jedyna akcja promocyjna miasta w tym roku. Poznań rozpoczyna bowiem kampanię wizerunkowo-funkcjonalną pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how". Będzie ona kosztować 900 tys. zł.
Reklamy pojawią się również na warszawskich, wrocławskich i katowickich taksówkach . Plakaty będą obecne także w centrach biznesowych, na banerach internetowych, siatkach wielkoformatowych, specjalnie uruchomionej stronie internetowej, czy prasie branżowej.
Akcja będzie specyficzna ze względu na to, że Poznań będzie się reklamować również w prasie niebranżowej - m.in. w magazynie "Playboy". Hasło kampanii do tej gazety zostało zmodyfikowane. Będzie brzmiało trochę humorystycznie - "Potencjał to połowa sukcesu. Reszta to know-how".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami