TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-04 - Polski casual dining ma szanse rozwoju?

Według prezesa spółki Dominium, Polacy stawiają obecnie na tradycje i w przypadku korzystania z usług lokali gastronomicznych wybierają restauracje z polską marką.

reklama


Jak widać Polacy chętnie jadają w lokalach typu casual dining. Na rynku gastronomicznym pojawia się coraz więcej rodzimych marek i to one mają szanse rozwoju, bo zagraniczne koncepty są często niedostosowane do polskich realiów - uważa Tomasz Plebaniak, prezes Dominium.

Obecnie w całej Polsce jest ponad 50 pizzerii Dominium. W przyszłym roku spółka chce zadebiutować na giełdzie. Pozyskane środki firma zamierza przeznaczyć na dalszy rozwój sieci.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com