TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Kraków rozpoczyna akcję promocyjną, która ma przyciągnąć do stolicy Małopolski zagranicznych.
reklama
Najnowsza kampania marketingowa miasta jest oparta na reklamie billboardowej. Nośniki te, promujące wypoczynek w Krakowie pojawią się w siedmiu miastach Niemiec, m.in. w Berlinie, Hamburgu, Kolonii, Monachium i Stuttgarcie, by zachęcić mundialowych gości do odwiedzenia Krakowa. Plakaty, przedstawiające jedną z największych atrakcji Krakowa - "Damę z łasiczką" Leonarda da Vinci, tym razem trzymającą w ręku piłkę nożną, pojawią się od piątku na 1200 billboardach. Damie z piłką będzie towarzyszyło hasło "Fans Welcome".
- Przekaz skierowany jest do fanów piłki nożnej, którzy przyjechali do Niemiec z różnych stron świata, by oglądać zmagania piłkarzy. Chcemy, by zainteresowali się także Krakowem - powiedziała podczas konferencji prasowej dyrektor wydziału promocji i turystyki UMK Katarzyna Gądek.
Zaczynająca się kampania reklamowa to już druga akcja billboradowa Krakowa w Niemczech. Jej koszt to 90 tys. euro.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami