TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-01-04 - Intercity - dłużej zamiast krócej

Jak się okazało poniższy artykuł nie jest do końca zgodny z prawdą. W rzeczywistości, zgodnie z informacją na stronie spółki, zmiana dotycząca wydłuzenia czasu oczekiwania na potwierdzenie rezerwacji dotyczyła jedynie okresu świątecznego. Od dzisiaj, tj. 5 stycznia ma być przywrócony 2-godzinny termin oczekiwanie na w/w potwierdzenie. Za błąd przepraszamy.

reklama


Od 5 stycznia na potwierdzenie rezerwacji biletu Intercity przez internet trzeba będzie czekać nawet 10 godzin. Taką decyzję podjęło PKP Intercity, aby walczyć z... konkurencją.

Do tej pory na potwierdzenie rezerwacji czekaliśmy do dwóch godzin, ale tyko formalnie. W praktyce niejednokrotnie czas ten wydłużał się o 2 do 4 godzin. Powód? Duża liczba zainteresowanych biletami Intercity i zbyt wolna obsługa pracowników Intercity. Aby ułatwić życie… swoim pracownikom PKP Intercity usankcjonowało zatem istniejący stan rzeczy i wydłużyło czas oczekiwania na potwierdzenie rezerwacji na 6-10 godzin.

Obecnie potwierdzeniem rezerwacji biletu Intercity jest wydruk, który musimy dokonać po otrzymaniu e-mail’a od przewoźnika, i który musimy mieć ze sobą w pociągu. Po przyjściu konduktora, pokazujemy mu tenże wydruk, a on wystawia nam na jego podstawie, bez dodatkowych opłat, bilet - oczywiście według cen obowiązujących w dniu przejazdu.

Zastanawiająca jest polityka władz PKP Intercity, która zamiast ułatwiać klientom korzystanie z usług, to je utrudnia…



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com