TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-21 - Promocja za pomocą znaku "made in Zakopane"

Zakopane chce iść śladami Wisły i wprowadzić swoją markę. Stolicę Tatr wypromuje logo "made in Zakopane".

reklama


Wisła niedawno wprowadziła na rynek znak firmowy. "Made in Wisła" promuje wyroby wytwarzane tylko i wyłącznie przez miejscowych artystów i gastronomów. Znak oraz ulotka okazały się bardzo dobrym sposobem na promocję regionu.

Tymczasem powiat tatrzański od lat ma swoją markę, ma też swoich producentów wyśmienitego jadła, jednak nic się nie dzieje w kierunku promocji.

Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego potwierdza, że to dobry pomysł. Twierdzi jednak, że najpierw trzeba rozwiązać kwestię kontroli tych produktów - miałoby się nią zająć zrzeszenie producentów.

Tymczasem okazuje się, że powiat tatrzański ma już swoją markę, ale mało kto o niej wie. W 2007 roku Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury wprowadziła tzw. "Markę Tatrzańską". Jest to lokalny certyfikat jakości przyznawany artykułom spożywczym, wyrobom i produktom rękodzielniczym, bazie gastronomicznej, handlowej, noclegowej i usługowej a także twórcom i działaczom kultury. Certyfikatem okazuje się m.in. chleb pasterski.

Nie ma jednak żadnej promocji marki tatrzańskiej. - Nie wykluczam, że znak "made in Zakopane" pojawi się i u nas - dodaje Kawecki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com