TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-06-16 - Starbucks w ciągu trzech lat chce otworzyć 150 kawiarni w Europie

Starbucks chce w ciągu trzech lat otworzyć 150 kawiarni na największych rynkach Europy. Lokale miałyby powstać na dworcach i lotniskach.

reklama


Sieć kawiarni Starbucks ma udzielić licencji na używanie marki Sturbucks i obsługę lokali firmie SSP obsługującej dotąd liczne marki m.in. Burger King, czy Pizza Hut. Według umowy licencja wyłączna będzie obowiązywać na niektórych europejskich rynkach, w tym Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Sturbucks Coffee Company posiada obecnie ponad 16 tys. kawiarni w 45 państwach.

Firma SSP obsÅ‚uguje ponad 2 000 lokali na lotniskach, dworcach i wzdÅ‚uż autostrad w 29 paÅ„stwach. WÅ›ród wÅ‚asnych i licencjonowanych marek firmy znajdujÄ… siÄ™ Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Caviar House & Prunier, Pizza Hut, Upper Crust i Le Train Bleu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com