TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-08-16 - Kolejni niezadowoleni klienci biura podróży

Wszystko zaczęło się w pechowy piątek trzynastego. Wycieczka polskich turystów miała wylecieć z Okęcia do Tunezji. Wylot, z powodu awarii samolotu, opóźnił się około 17 godzin i w rezultacie turyści wystartowali. Opóźnienie wylotu było jednak niczym w porównaniu z tym, co zastali na miejscu. Najpierw okazało się, że ich bagaże są niekompletne - kilku osobom z walizek zniknął drogi sprzęt fotograficzny. Po zawiadomieniu biura podróży o tym incydencie, organizator nie podjął żadnych kroków uzasadniając to tym, że klienci pewnie zapomnieli wziąć aparatów i kamer z domu, bo nic nie miało prawa zginąć.

reklama


Ponadto w hotelu okazało się, że nie odpowiada on standardem temu, co obiecywało biuro podróży. W pokojach było brudno a klimatyzacja nie działała. Widok miał być na morze, tymczasem turyści za oknami ujrzeli śmietnik. Wiadomo już, że po powrocie z niezbyt udanych wakacji klienci biura będą domagać się odszkodowania.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com