TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-08-26 - Samoloty w EasyGo.pl zarobią półtora miliona złotych do końca roku 2008 ?

To plan minimum, który został nałożony na startujący właśnie projekt internetowej sprzedaży biletów lotniczych w portalu turystycznym EasyGo.pl przez właścicieli. Gdańska spółka jest w trakcie realizacji przyjętej wcześniej strategii, która zakłada rozwijanie organizacji i mnożenie dochodów. Za dwa lata spółka chce stać się w kraju czołowym graczem jeżeli chodzi o sprzedaż biletów lotniczych przez Internet.

reklama


Uruchomienie sprzedaży biletów lotniczych to naturalna konsekwencja przyjętej przez spółkę strategii. EasyGo.pl docelowo ma się stać wielopłaszczyznową platformą turystyczną, która będzie integrować w swoim obszarze wszystkie najpopularniejsze, poszukiwane przez klientów usługi turystyczne i okołoturystyczne.

Jak potwierdza Mateusz Kazieczko, prezes Zarządu EasyGo.pl., sprzedaż biletów lotniczych była i jest jednym z podstawowych filarów w koncepcji spółki. Podstawą działalności portalu uważa się sprzedaż zintegrowanych imprez turystycznych, mało tego, swoją największą uwagę koncentruje ona na jakości oraz wielkości tego elementu. Dwa, co prawda mniejsze, ale równie ważnymi elementami są rezerwacja miejsc hotelowych oraz sprzedaż biletów lotniczych.

Jak zapewnia Mateusz Kazieczko, w tym momencie start projektu ma swoje naturalne uzasadnienie. Spółka uważnie monitoruje rynek usług turystyczny, sonduje go i analizuje pod wieloma aspektami jego zapotrzebowanie, nasycenie oraz koniunkturę. Na podstawie uzyskanych danych następuje wdrażanie kolejnych macierzystych projektów. W ocenie firmy to dobry moment na start kolejnego projektu.

Według informacji firmy Galileo by Travelport, z której oprogramowania korzystać będzie EasyGo.pl sprzedając bilety lotnicze, w chwili obecnej, za pośrednictwem systemów GDS około 13% biletów lotniczych w naszym kraju jest sprzedawanych przy pomocy serwisów internetowych (online + call center). Pomimo wysokiej dynamiki rynek ten wciąż jest, jak z tego wynika, w fazie rozwoju, a klienci przekonują się stopniowo, że zakupienie biletu lotniczego przez Internet jest szybkie, skuteczne, bezpieczne, a przede wszystkim bardzo wygodne.

Jak powiedział Marcin Pilarski, Country Manager Poland w Galileo by Travelport, w tej chwili z technologii jego firmy korzysta w Polsce kilkanaście większych portali internetowych, a ponadto liczba wyszukiwarek, które są oparte na GDS Galileo na polskich stronach dochodzi już do kilkuset, co oznacza, że Galileo posiada udział w rynku sprzedaży biletów lotniczych online na poziomie 25%.

Natomiast Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu EeasyGo.pl, wyraża zadowolenie, że do grona partnerów dołącza tak poważny na rynku turystycznym gracz, jakim jest EasyGo.pl. Zapewnia również, że podejście jego firmy do realizacji każdego kolejnego projektu jest podobne - najważniejszy jest klient. Dodaje, że od początku postawiono na intuicyjność i ergonomię serwisu, a także na wygodę swoich użytkowników.

Każdy nowy projekt jest realizowany przez pryzmat takich samych wytycznych. Co oznacza, że każdy klient korzystający z usług w zakresie np. turystyki wyjazdowej nie napotyka na żadne problemy z rezerwacją oraz swobodnym poruszaniem się po stronach rezerwacji miejsc hotelowych, a w chwili obecnej nie będzie miał z kolejnym projektem. To bliźniaczo podobne, czytelne, proste i bardzo wygodne środowiska. Dzięki EasyGo.pl można skorzystać z rezerwacji biletów lotniczych w 425 liniach rejsowych a także w 90 tanich liniach lotniczy tzw. low cost. Technologie do obu grup są dostarczane przez firmy Galileo i Traveltech.

Jak dodaje Mateusz Kazieczko, obecnie projekt sprzedaży biletów lotniczych jest uznawany za naturalne uzupełnienie oferty, ale firma podchodzi do niego bardzo poważnie i wiąże z nim duże nadzieje. Do końca roku zamierza uzyskać z niego przychód wynoszący półtora miliona złotych. Spółka zakłada, że rynek ten będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, a jej udział w nim będzie znaczący. EasyGo.pl ma w planach, stanie się już za dwa lata jednym z głównych sprzedawców internetowych biletów lotniczych w Polsce.



Źródło: Gazeta Wyborcza

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com