TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-12-17 - NH Hoteles chce nawiązać współpracę z hotelami w Polsce

Hiszpańska sieć NH Hoteles, właściciel jednego hotelu w Poznaniu, ma zamiar w przeciągu dwóch lat podpisać umowy franczyzowe na zarządzanie 20 obiektami w całej Polsce. W chwili obecnej sieć zajmuje się prowadzeniem kwalifikacji obiektów w standardzie trzech oraz czterech gwiazdek, które spełniają wymagania marki. NH Hoteles są otwierane zwykle w starych kamienicach w centrach miast. W takim stylu jest ich pierwszy 4-gwiazdkowy hotel w Poznaniu. Został otwarty jesienią 2008 r. przy ulicy Św. Marcina w niegdysiejszym hotelu Wielkopolska z początku XX wieku.

reklama


We wszystkich obiektach NH Hoteles obowiązuje całkowity zakaz palenia. Sieć chce budować swoje hotele w dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, a także w średnich: Bydgoszczy, Toruniu oraz Kielcach. Koszty związane z zarządzaniem pojedynczym hotelem są obecnie za wysokie, a to pociąga za sobą niższy procent zwrotu inwestycji oraz mniejszą konkurencyjność na bardzo wymagającym rynku hotelowym. Przystąpienie do sieci ma umożliwić uzyskanie lepszych cen u dostawców hotelowych.

Ważną sprawą jest także podział kosztów marketingowych i pozyskiwania klienta, który musi się rozłożyć na kilka bądź kilkanaście obiektów. Znak NH Hoteles jest wśród polskich firm rozpoznawalny. NH Hoteles jest notowana na madryciej giełdzie i posiada ok. 400 hoteli w ponad dwudziestu państwach w Europie oraz Ameryce Południowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com