TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-04-09 - Poczuj pociąg do samolotu!

W związku z nową ofertą cenową PLL LOT, w kwietniu zostanie przeprowadzona kampania reklamowa przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy pod hasłem "Poczuj pociąg do samolotu". Obecni i potencjalni klienci LOTu będą namawiani do podróżowania po Polsce samolotem, zamiast pociągiem czy samochodem.

reklama


Intensywna kampania w radio i internecie będzie trwała od 5 do 30 kwietnia, a w prasie rozpocznie się 7 kwietnia. Zaplanowano emisje dwunastu 30-sekundowych reklam radiowych (PR III, Złote Przeboje i Roxy - lokalnie) oraz layouty prasowe (Gazeta Wyborcza - 11 dodatków lokalnych, Metropol - 9 dodatków lokalnych, Mediatak - prasa regionalna: Dziennik Bałtycki - Wieczór Wybrzeża, Gazeta Krakowska, Dziennik Zachodni, Express Bydgoski, Express Ilustrowany, Gazeta Lubuska, Głos Wielkopolski, Kurier Szczeciński, Nowiny, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska). Agencja OgilvyInteractive przygotowała również bannery internetowe.

Przygotowanie i realizację obecnej kampanii nadzoruje Dział Promocji i Reklamy PLL LOT, w składzie: Katarzyna Siekierzyńska, Emilia Drzewicka, Magda Słomczewska i Kinga Elbe. Natomiast po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują Marta Okła, Krzysztof Dworzyński i Tomasz Smaczny z zespołu Client Service Olgi Sobieraj. Kreację przygotowały Zuzanna Curio-Złotnicka (copywriter) i Agata Fidler-Wieruszewska (senior art director). W OgilvyInteractive za kampanię odpowiadają Piotr Alchimowicz, Dino Metaxas, Błażej Wocial i Maciej Dzikowski. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Optimedia.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com