TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Powstanie nowej strategii marki Łodzi poprzedziły dwa miesiące dyskusji. Radni miasta dali jej zielone światło.
reklama
Autorem strategii jest Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching. Firma w trakcie ostatnich 9 miesięcy prowadziła badania, konsultacje społeczne, stworzyła też analizę oraz ostatecznie - strategię. Jak wynikło z opracowania, Łódź jako "Centrum Przemysłów Kreatywnych" powinna skoncentrować się na rozwoju oraz komunikacji.
Sytuację turystyczną miasta ma poprawić jasno określony komunikat o Łodzi. Dotąd miasto nie wzbudzało żadnych pozytywnych skojarzeń. Nowa strategia zakłada wykorzystanie w promocji tradycji filmowej, kultury offowej, designu, mody, muzyki alternatywnej, a także ma przekonać świat o kreatywności oraz przedsiębiorczości Łodzi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami