TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-25 - Łódź ma już nową strategię

Powstanie nowej strategii marki Łodzi poprzedziły dwa miesiące dyskusji. Radni miasta dali jej zielone światło.

reklama


Autorem strategii jest Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching. Firma w trakcie ostatnich 9 miesięcy prowadziła badania, konsultacje społeczne, stworzyła też analizę oraz ostatecznie - strategię. Jak wynikło z opracowania, Łódź jako "Centrum Przemysłów Kreatywnych" powinna skoncentrować się na rozwoju oraz komunikacji.

Sytuację turystyczną miasta ma poprawić jasno określony komunikat o Łodzi. Dotąd miasto nie wzbudzało żadnych pozytywnych skojarzeń. Nowa strategia zakłada wykorzystanie w promocji tradycji filmowej, kultury offowej, designu, mody, muzyki alternatywnej, a także ma przekonać świat o kreatywności oraz przedsiębiorczości Łodzi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com