TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-11-06 - PPL przystąpiło do Warsaw Destination Alliance

Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" przystąpiło do fundacji Warsaw Destination Alliance. Tym samym dołączyło do ponad 90 firm i instytucji, które razem działają na rzecz promowania pozytywnego wizerunku Warszawy na całym świecie.

reklama


PPL zarządza lotniskami komunikacyjnymi, ich rozbudową i modernizacją, a także świadczeniem usług w zakresie lotniskowej obsługi samolotów oraz pasażerów. Jest udziałowcem większości portów komunikacyjnych w Polsce. Wizytówką firmy jest największe w Polsce i będące własnością PPL, lotnisko im. Fryderyka Chopina w Warszawie, które obsługuje 48% rynku przewozów lotniczych i łączące stolicę Polski z ponad 80 miastami na świecie.

Współpraca WDA i PPL przyniesie korzyści obu stronom. Wzrośnie atrakcyjność Warszawy dla zagranicznych turystów, a także liczba osób odwiedzających miasto drogą lotniczą.

Alex Kloszewski, prezes Warsaw Destination Alliance wyznał - Cieszymy się, że Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze zdecydowało się podjąć wspólny wysiłek w celu promowania Warszawy na świecie. Członkostwo PPL w WDA doceniamy tym bardziej, że Warszawa nie mogłaby istnieć na mapie turystycznej i biznesowej Europy bez sprawnie funkcjonującego lotniska. Profesjonalna obsługa stołecznego lotniska oraz wysokiej jakości komunikacja i promocja Warszawy, przyczynią się do budowania wizerunku miasta, jako nowoczesnej, europejskiej destynacji.

Jakub Mielniczuk, rzecznik prasowy PPL zaznaczył - Przystąpienie PPL do WDA to sygnał, że chcemy uczestniczyć w promowaniu Warszawy, jako ciekawego, dynamicznego miejsca dla turystów oraz ważnej europejskiej stolicy dla odwiedzających miasto w sprawach służbowych. Lotnisko Chopina jest miejscem, gdzie przylatujący do Warszawy mają swój pierwszy kontakt z miastem. Musimy sprawić, żeby wywarł on na odwiedzających jak najlepsze wrażenie. Na początku tego roku otworzyliśmy nowy terminal pasażerski, który stał się lotniczą wizytówką Warszawy, a dla pasażerów jest synonimem komfortu podróży lotniczej. Rozpoczęliśmy realizację kolejnych inwestycji, które ten komfort podniosą na jeszcze wyższy poziom.

Warsaw Destination Alliance od 6 lat promuje wizerunek Warszawy, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej i biznesowej. Zajmuje się głównie sprowadzaniem do miasta wielkich kongresów oraz konferencji. Działania reklamowo-promocyjne prowadzone przez WDA skierowane są do biznesmenów i organizatorów kongresów, ale też do turystów indywidualnych. Kampanie promocyjne Warszawy, które zleciło WDA prezentowane są w renomowanych mediach, jak: BBC World, CNN i International Herald Tribune.

Dzięki przyłączeniu PPL do Warsaw Destination Alliance możliwe będzie realizowanie spójnej strategii komunikacji, połączenie budżetów promocyjnych, a także uzupełnienie biznesowego pakietu marketingowego miasta o informacje o stołecznym porcie lotniczym.

Warsaw Destination Alliance jest zrzeszeniem warszawskich firm i instytucji, które zajmują się budowaniem wizerunku Warszawy na świecie i wspomaganiem rozwoju miasta. Działalność WDA zainicjowali Alex Kloszewski, były dyrektora generalny hotelu InterContinental Warszawa i Gerd Bauer z hotelu Sheraton w Warszawie. Utworzona 6 lat temu fundacja, obecnie ma ponad 90 członków. Warsaw Destination Alliance utrzymywana jest ze składek członkowskich, dobrowolnych opłat marketingowych na promocję Warszawy, darowizn, zbiórek, aukcji oraz imprez.



Źródło: Centrum Prasowe TUR-INFO.PL

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com