TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hasłem nadchodzącego sezonu zimowego będzie "My się zimy nie boimy". Celem kampanii będzie nie tylko sprzedaż ofert zimowych 2005/2006, ale także wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkty wysokiej jakości.
reklama
Nowe grupy produktów zimowych TUI to wyjazdy do Dalekich Krajów (Argentyna, Brazylia, Australia, Nowa Zelandia, Dubaj, Aruba), wyspy Kanaryjskie, Morze śródziemne oraz wyjazdy narciarskie.
Kampania, przygotowana przez agencję Peppermint (prowadząca całoroczną kampanię marki TUI), realizowana będzie w prasie, w internecie, na stronie www TUI a także poprzez materiały promocyjne (ulotki, plakaty, bannery itp.). Dom mediow BranConnection będzie odpowiedzialny za zakup mediów do kampanii.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami