TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-25 - Dalszy los sieci agencji turystycznych opartych o franchising

Jak już pisaliśmy na początku lipca br. (Agencje turystyczne oparte o franchising zdobywają kolejne miasta) na terenie Federacji Rosyjskiej dynamicznie rozwija się sieć agencji turystycznych "Putiowoćka" opartych o franchising. Franczyznodawca

reklama

moskiewska spółka konsultingowa "Magazin gotowowo bizniesa" pomagał franczyznobiorcom tworzyć niewielkie (o powierzchni min. 10 metrów kwadratowych) agencje turystyczne w sieci supermarketów "Piatioroćka".

Obecnie spółka "Magazin gotowowo bizniesa" postanowiła poszerzyć zakres działania agencji turystycznych o kolejne sieci super- i hipermaketów, oraz o centra handlowe. Pierwsza agencja działająca poza siecią supermarketów "Piatioroćka" powstała w supermarkecie "Pietrowskij" na Morzanskim Szosse w Moskwie. W najbliższym czasie w stolicy uruchomione zostaną kolejne agencje - w niezależnych centrach handlowych w okolicach Bielajewo, Caricyno i Wychino. Trwają również negocjacje z największymi graczami na rynku - sieciami hipermarketów, w których mogłyby powstać jedne z najrentowniejszych punktów sprzedaży ofert "Putiowoćka".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com