TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-05 - Promocja po szwedzku jednak działa

Szwedzkie biura podróży zainteresowane są organizowaniem wyjazdów do Polski. Powodem jest emisja programu telewizyjnego promującego Polskę w szwedzkiej telewizji.

reklama


27.11. br. o godzinie 20.00 w I Programie Telewizji Szwedzkiej SVT1 i SVT Europe wyemitowano program RIKET, którego celem było promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.

Progrma ten powstał dzięki staraniom POTu i POITu w Sztokcholmie a nakręcony został na zamku w Grodźcu.

Po emisji programu do POITu w Sztokcholmie zgłaszają się szwedzkie biura podróży przygotowujące ofertę na 2005 rok. Chętne one są do przygotowania ofert wyjazdu do Polski a w szczególności do Wrocławia, Krakowa i Warszawy. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się zamek w Grodźcu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com