TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-07-15 - Zatrucie w restauracji

Zdarza się, że nawet w restauracjach dobrej klasy zdarzają się zatrucia pokarmowe po zjedzeniu serwowanego tam jedzenia.

reklama


Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wyjaśnia - Konsument, który nie jest zadowolony z usług restauracji powinien złożyć reklamację. Najlepiej zgłosić nieprawidłowości od razu po otrzymaniu potrawy, która jest niezgodna z umową. Czego żądamy? Zwrotu pieniędzy lub wydania nowej potrawy. Warto zauważyć, że zamawiając danie czy napój zawieramy umowę. Konsument zobowiązuje się zapłacić, a przedsiębiorca - restaurator - dostarczyć zgodną z umową potrawę. Jak mówi Agnieszka Majchrzak, zgodnie z prawem, reklamując musimy mieć dowód zakupu - jest nim nie tylko paragon, ale także potwierdzenie płatności kartą, przyjęcia zamówienia, wyciąg z konta, a także zeznania innych osób.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com