TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na konferencji prasowej, zorganizowanej przez łódzkie biuro Lufthansa City Center zaprezentowane zostały najnowsze tendencje na łódzkim rynku turystycznym.
reklama
I tak, wg Lufthansa City Center największym zainteresowaniem wśród łodzian cieszy się nadal Egipt i Turcja. Popularna jest również Tunezja, ale zdaniem Lufthansa City Center ostatnio ten kierunek trochę stracił na rzecz Egiptu, gdzie za tę samą cenę oferowane są lepsze warunki. Jednak w wyniku zmiany popytu na Tunezję, ceny wycieczek w tym kierunku nieco spadają i zapewne niebawem znajdą nowych zwolenników.
Łódzkie biuro zauważyło również, iż Łodzianie coraz chętniej podróżują na własną rękę, gdyż nie chcą być uzależnieni od pilota czy rezydenta oraz niechętnie chodzą na posiłki o określonych godzinach. Dlatego też, często zdarza się, że decydują się na rezerwację przelotu, hotelu i na przykład auta na miejscu, by wakacje spędzić zwiedzając okolice na własną rękę, w indywidualnym, dopasowanym do własnych potrzeb tempie.
Lufthansa City Center uważa również, iż łódzki klient staje jest coraz bardziej wymagający - szuka nowych form rozrywek (np. przelot balonem nad RPA) lub oczekuje specjalnych udogodnień (np. ulubionych kwiatów w hotelowym pokoju).
Interesujące są też dane dotyczące łódzkich klientów biznesowych, z których aż jedna czwarta lata do Azji. Inne popularne kierunki biznesmenów to Stany Zjednoczone, Kanada oraz europejskie miasta, takie jak: Frankfurt, Monachium, Londyn, Bruksela, Paryż, Mediolan i Istambuł.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami