TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ośrodek Brama Grodzka-Teatr NN, Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Festiwalu "Open City" ogłosiły konkurs na hasło promocyjne Lublina.
reklama
W konkursie na hasło mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy czują się związani z Lublinem. To właśnie oni wiedzą dlaczego Lublin to miejsce magiczne i warto tutaj przyjeżdżać. Organizatorzy chcą, aby konkurs stał się pewnego rodzaju manifestem mieszkańców Lublina przeciw "nachalnej reklamie" oraz sposobem wyrażenia ich związków z miastem.
Najlepsze hasła promocyjne pojawią się po zakończeniu konkursu na specjalnych koszulkach, które zostały zaprojektowane przez Małgorzatę Rybicką.
Chętni do wzięcia udziału w konkursie mogą przesyłać swoje propozycje haseł do 2 lipca na adres www.biuro@loit.lublin.pl bądź www.teatrnn@tnn.lublin.pl. Nazwiska zwycięzców poznamy 6 lipca. W nagrodę wszyscy otrzymają komplety koszulek oraz albumy "Scriptores", poświęcone Lublinowi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami