TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Marka Starwood Hotels & Resorts postanowiła poszerzyć obszar działania. Do europejskich lokalizacji dołączy Rosja, gdzie szefem będzie obecna Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu na Polskę - Sieglinde Willig.
reklama
Sieglinde Willig od trzech lat zarządza strategią marketingowo - sprzedażową sieci Starwood Hotels w Polsce (hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol). Teraz odpowiedzialna będzie również za działania promocyjne powstających hoteli Le Meridien i W w St. Petersburgu.
Sieglinde Willig ukończyła studia z zakresu psychologii i teorii edukacji, jest również absolwentką licznych kursów biznesowych m. in. z zarządzania finansami, negocjacji, przywództwa, marketingu, PR-u i IT. Już 15 lat pracuje w branży hotelarskiej. Od lutego 2006 r. Sieglinde Willig odpowiada za polskie obiekty sieci Starwood, Sheraton Sopot, Conference & Spa.
- Bardzo cieszę się z rozszerzenia portfolio marek, za których strategię będę odpowiadać. Myślę, że jest to marka, która odniesie duży sukces na rynku rosyjskim - powiedziała Sieglinde Willig.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami