TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-03-07 - Karkonosze w MTV i VIVIE

Na antenie muzycznych stacji MTV oraz VIVA w Niemczech promowany będzie aktywny wypoczynek w Karkonoszach. Akcja ma ruszyć za kilka miesięcy, ale wydaje się już teraz, że odniesie sukces, gdyż w regionie tym obserwuje się coraz więcej turystów zza zachodniej granicy.

reklama


Szczególnie widoczni są młodzi Niemcy, którzy najczęściej indywidualnie przyjeżdżają do Karpacza czy Szklarskiej Poręby na narty. Coraz częściej spotkać można także turystów z Danii i Holandii.

"Ostatnio w osłupienie wprawiło mnie kilkoro młodych ludzi z Austrii, którzy przyjechali na narty do Karpacza. Wyjaśnili mi, że z ciekawości odwiedzają ośrodki narciarskie w całej Europie" - mówi Waldemar Draheim, dyrektor kolei linowej.

"Od maja ubiegłego roku przyjeżdża do nas coraz więcej młodych ludzi. Interesują ich aktywne formy wypoczynku - narty, konie, wspinaczka. Latem wielu pyta o trasy rowerowe. Wieczorem zwykle chcą wychodzić do klubów" - mówi Grazyna Biederman z Miejskiego Biura Informacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie.

"W Karkonoszach jest taniej, niż w niemieckich ośrodkach narciarskich. Poza tym z Saksonii jest tu dużo bliżej" - mówi studentka z Niemiec, Katharina Wessels.

W przeciągu najbliższych dwóch lat, Urząd Marszałkowski chce wydać dwa miliony euro na promocję Dolnego Śląska. "Akcja rozpocznie się na przełomie czerwca i lipca. Jednym z elementów kampanii jest oferta aktywnego wypoczynku skierowana do ludzi młodych. Nośnikiem reklam będzie niemiecka MTV oraz VIVA. Niemiecki rynek jest dla nas najważniejszy, tam nastolatki chętnie oglądają te stacje telewizyjne - uważa marszałek Andrzej Pawluszek, odpowiedzialny w urzędzie za turystykę i promocję.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com