TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-12-18 - CBI: Polska wśród krajów "Wartych swojej ceny"

Polska znalazła się w grupie krajów o najlepszej marce. Nasz kraj awansował bowiem w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI).

reklama


W 2007 roku Polska wystąpiła w tym badaniu jako "Wschodząca gwiazda". W tym roku wystąpiła już na 5 miejscu wśród krajów "Wartych swojej ceny".

Pierwsza pozycja należy do Tajlandii. Polska natomiast wyprzedziła Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry.

Kategoria pod hasłem "Warte swojej ceny" obejmuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do ceny.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com