TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polska znalazła się w grupie krajów o najlepszej marce. Nasz kraj awansował bowiem w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI).
reklama
W 2007 roku Polska wystąpiła w tym badaniu jako "Wschodząca gwiazda". W tym roku wystąpiła już na 5 miejscu wśród krajów "Wartych swojej ceny".
Pierwsza pozycja należy do Tajlandii. Polska natomiast wyprzedziła Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry.
Kategoria pod hasłem "Warte swojej ceny" obejmuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do ceny.
Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami