TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-07-11 - Dworzec PKP w Krakowie nieprzyjazny dla podróżnych

Sezon turystyczny w pełni, a na dworcu Głównym w Krakowie panuje ogromny bałagan i chaos - skarżą się turyści.

reklama


Pozamykane kasy, wcześnie zamknięte biuro obsługi klienta, masa ludzi, do jednego okienka to standard na dworcu. Aby kupić bilet trzeba zarezerwować minimum 20 minut, szczególnie wieczorami. I tak jest codziennie - mówi pani Monika, która do Krakowa przyjeżdża z Bochni.

Po godzinie 19 już nie można liczyć na pomoc w biurze obsługi podróżnych, bo jest zamknięte. Obcokrajowcy mają trudności z kupieniem biletu, bo pracownicy w okienku nie znają języków.

Okienka informacyjne działają sprawnie, a Biuro Obsługi Podróżnego zapewnia kompleksową obsługę naszych klientów - powiedział Jacek Zadęcki, dyrektor Małopolskich Przewozów Regionalnych PKP. Z naszych doświadczeń wynika, że po 19 nie ma potrzeby, by punkt był otwarty - dodaje.

Mamy doświadczenie i wiemy, jak obsługiwać klientów - tłumaczy PKP. W weekendy dbamy o to, by jak najwięcej kasjerów pracowało w okienkach. Urlopy naszych pracowników nie wpływają na jakość usług. Nie odpowiadam za kasy Intercity, to nie jest moja działka - zaznacza Jacek Zadęcki.

Zadęcki mówi też, że pracownicy bardzo dobrze znają języki, bo od 2005 roku prowadzone są kursy języka angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego. Szkolenie przeszła też grupa konduktorów. Dobrze byłoby, aby inne firmy komunikacyjne były w tej kwestii na tak dobrym poziomie, jak my - dodaje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com