TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma Amadeus otworzyła w Warszawie Solution Centre. Nowy ośrodek ułatwi wdrażanie indywidualnych rozwiązań w regionie CESE (ang. Central Eastern and Southern Europe).
reklama
Zadaniem nowego ośrodka jest tworzenie rozwiązań informatycznych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej. Dodatkowo, nowe centrum technologiczne wspiera funkcjonowanie biur podróży, poprzez udostępnianie im rozwiązań typu Front Desk, obsługujących sprzedaż tradycyjną i internetową oraz aplikacje typu mid- i back-office, pozwalające biurom podróży koncentrować się tylko na prowadzonej działalności biznesowej, lepiej obsługiwać swoich klientów oraz maksymalnie redukować wszystkie prawdopodobne błędy podczas ich obsługi.
- Jesteśmy dumni, że Solution Centre ma swoją siedzibę w Warszawie - mówi Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska. - Polska branża turystyczna charakteryzuje się dużą dynamiką i przez to znacznym zapotrzebowaniem na nowoczesne rozwiązania technologiczne, więc nie ukrywam, że Solution Centre będzie służyło swoją profesjonalną pomocą również rynkowi polskiemu. Wierzę, że koncentracja zasobów technologicznych w celu dostarczania rozwiązań odpowiednich dla naszego regionu przyniesie klientom niezrównane korzyści - dodaje.
Główne zadania, jakie stoją przed nowym Solution Centre to: wprowadzanie rozwiązań wspierających funkcjonowanie biur podróży, rozwój produktów typu business management, szybsze wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań, lepsze dostosowanie portfolio produktów i usług Amadeus do potrzeb klientów, konsultacje IT, usprawnienie obsługi klientów, zmniejszenie kosztów obsługi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami