TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-04-15 - Podsumowanie Wiosennej Giełdy Turystycznej

Ok. 2 tys. osób odwiedziło trzecią edycję Wiosennej Giełdy Turystycznej, która odbyła się w dniach 9-10 kwietnia 2005 w szklanym holu MTP. Ponad 40 wystawców kusiło Wielkopolan ciekawymi ofertami wypoczynku. Wśród wystawców znalazły się bowiem renomowane biura podróży, jak również ośrodki wypoczynkowe, hotele i pensjonaty. Po raz pierwszy w ramach giełdy pojawiły się także nowe segmenty: "podróżuj i pracuj", "lato w mieście" oraz "spotkania rodzinne i służbowe". Wstęp dla zwiedzających był bezpłatny.

reklama


Aby w gąszczu ofert łatwiej można było znaleźć interesujące propozycje, oferty wystawców zostały podzielone na segmenty:


W Wiosennej Giełdzie Turystycznej wzięło udział ponad 40 wystawców. Wśród nich m.in. biura podróży, touroperatorzy, organizatorzy wyjazdów dla młodzieży typu "podróżuj i pracuj" oraz "ucz się i pracuj", hotele, ośrodki wypoczynkowe i gospodarstwa agroturystyczne. Obecni byli dwaj renomowani polscy przewoźnicy: PKP INTERCITY oraz Polska Żegluga Bałtycka. Pomysły na "lato w mieście" przedstawił poznański Stary Browar, który przez ponad rok istnienia dał się już poznać jako organizator imprez dla najmłodszych. Nowością wśród ofert były także oferty na organizację spotkań rodzinnych i służbowych. Oba rodzaje spotkań coraz częściej odbywają się bowiem z dala od miasta w hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, dworkach czy pałacach.

Zaplanowana na 8 kwietnia konferencja pt. "Szkolenia i wyjazdy motywacyjne - od pomysłu do efektu", w związku z pogrzebem Ojca Świętego Jana Pawła II została przeniesiona na 31 maja 2005r.

Patronat nad Wiosenną Giełda Turystyczną objęły: Rynek Turystyczny oraz Gazeta Wyborcza.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com