TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Każdy, kto posiada profil na Facebooku i chciał podzielić się opinią co lubi, a czego nie toleruje w hotelach, miał szansę wygrać pobyt dla dwóch osób w powstającym, inteligentnym Hotelu Puro i przetestować funkcjonalność strony internetowej nowego miejsca. Komisja konkursowa wyłoniła sześciu zwycięzców - nowych testerów witryny Puro Hotel.
reklama
Konkurs trwał od 16 do 22 listopada i został przeprowadzony na profilu Hotelu Puro na Facebooku. Zadaniem uczestników było udzielenie jak najciekawszej i najbardziej oryginalnej odpowiedzi na pytanie: "Za co lubisz i za co nie lubisz hoteli?". Zwycięzcy wezmą udział w testach nowej strony internetowej, które odbędą się 11 grudnia 2010 roku we Wrocławiu. Testerzy będą mogli wypowiedzieć się i ocenić między innymi łatwość nawigowania, sposób prezentacji hotelu, czy funkcjonalność przewodnika. Zebrane podczas testów uwagi oraz oceny zostaną przeanalizowane i wykorzystane podczas kolejnych etapów budowania serwisu.
Wśród zamieszczonych na profilu Puro Hotel opinii dotyczących pobytu w hotelach, często pojawiały się istotne z punktu widzenia turysty komentarze o hotelowej obsłudze, stanie i wyglądzie pokoi, technologicznych udogodnieniach czy odpowiedniej atmosferze. Zwycięskie wypowiedzi wyróżniały się przede wszystkim kreatywnością.
Co w hotelach lubią nowo wybrani testerzy strony Puro Hotel?
"Lubię zapach kawy przy barze", "uśmiechniętą załogę", "lubię gdy czuję się swobodnie i jestem kolejnym zadowolonym klientem", a "wyrazistym i wyrafinowanym charakterem powinno się cechować jedzenie hotelowe". Do oryginalniejszych wpisów i "przedmiotów, które zdaniem zwycięzców powinny znaleźć się w hotelu należą "miękkie bambosze", "zestaw do szycia", "komputer MAC" i… "ciekawy design".
Nagrodami dodatkowymi w konkursie były vouchery na jeden nocleg ze śniadaniem dla dwóch osób na weekendowy pobyt w Puro Hotel we Wrocławiu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami