TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-05-04 - Burger King rozpoczyna podbój polskiego rynku fast foodów

3 maja w Warszawie otwarto pierwszą w Polsce restaurację Burger King, nową markę restauracyjną prowadzoną przez AmRest - poinformował w komunikacie zarząd AmRest Holdings NV. Kolejne restauracje tej sieci będą otwierane i prowadzone przez AmRest na zasadzie franczyzy na podstawie umów zawartych z Burger King Europe GmbH w marcu bieżącego roku.

reklama


Burger King to druga na świecie pod względem wielkości sieć restauracji szybkiej obsługi - w 65 krajach funkcjonuje ponad 11 tys. lokali. Według wstępnych danych, w 2006 r. grupa AmRest miała 38,64 mln zł zysku wobec 22,11 mln zł zysku w roku 2005. Obroty wyniosły odpowiednio 629,33 mln zł (2006 r.) i 499,81 mln zł (2005 r.).

Warto przypomnieć, że sieć Burger King była już w Polsce obecna, jednak realia rynkowe skłoniły ją do wycofania się z działalności w naszym kraju 5 lat temu. Wtedy sieć miała 20 własnych lokali - być może teraz sieć będzie mieć ich więcej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com