TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-10-16 - Rusza kampania reklamowa British Airways w Polsce

Ruszyła nietypowa kampania linii lotniczych British Airways. Akcja "Londyn zaczyna się w British Airways" została przygotowana przez dom mediowy Optimedia.

reklama


Kampania rozpoczeła się 16 października 2006 r. reklamą w bezpłatnej rozkładówce "Metra". Ważny jest fakt, że po raz pierwszy layout, który przedstawia samolot British Airways, został po prostu wkomponowany w tekst redakcyjny "Metra". W efekcie artykuły otaczają zdjęcie. Dodatkowo na dole strony umieszczono standardową reklamę, która informuje o aktualnej ofercie cenowej połączeń na linii Warszawa - Londyn (110 zł) w BA.

Celem kampanii, która została przowadzona również na pierwszych stronach pozostałych warszawskich dzienników, a także w Radiu ZET oraz w lokalnych stacjach radiowych, jest poinformowanie o nowej propozycji cenowej jaką serwują linie British Airways na trasie Warszawa - Londyn. BA.

Zachowany został najwyższej jakości serwis. Obniżono natomiast ceny biletów do poziomu, jaki oferują przewoźnicy tzw. tanich linii lotniczych.

Oryginalna kreacja kampanii, która została przygotowana przez dom mediowy Optimedia powstała w oparciu o formy standardowe przygotowane przez agencję reklamową BBH i materiały British Airways. Działania reklamowe obejmują termin do 22 października 2006 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com