TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-08-05 - Amadeus wyłącznym partnerem dystrybucji Royal Air Maroc na rodzimych rynkach

Royal Air Maroc (RAM), narodowe linie lotnicze Maroka, podpisały 10-letnią umowę dystrybucyjną z firmą Amadeus - dostawcą technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej. Na mocy umowy RAM wybrał firmę Amadeus jako wyłącznego partnera dystrybucji na swoich usług na rodzimych rynkach.

reklama


Linie RAM dołączyły zatem do grupy 12 przewoźników należących do Organizacji Arabskich Przewoźników Lotniczych (Arab Air Carriers Organisation - AACO). Umowa wchodzi w życie 1 stycznia 2009r. Trzynaście linii lotniczych, zrzeszonych w AACO (Air Algrie, Afriqiyah Airways, EgyptAir, Etihad Airways, Kuwait Airways, Libyan Airlines, Qatar Airways, Royal Air Maroc, Saudi Arabian Airlines, Sudan Airways, Syrian Arab Airlines, Tunisair oraz Yemen Airways) - obsługuje 68% rezerwacji w regionie dokonywanych przez biura podróży. - W ciągu ostatnich 7 lat nasza współpraca z firmą Amadeus była dla nas satysfakcjonująca. Uzyskaliśmy narzędzia niezbędne do rozwoju naszej strategii dystrybucyjnej. Pomyślna współpraca z firmą Amadeus była głównym czynnikiem, który wpłynął na nasz wybór długoterminowego partnera. Amadeus zaoferował narzędzia, które będą pomocne w ulepszeniu jakości usług skierowanych do naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że Amadeus zaoferuje nam najlepsze w swojej klasie rozwiązania, które pomogą nam wybrać odpowiednią strategię dystrybucyjną - poinformował M.A. Zoutien, zastępca dyrektora zarządzającego działu handlowego Royal Air Maroc.

- Zawarcie przez nas dodatkowej, strategicznej umowy jest kolejnym dowodem na to, że jesteśmy w pełni gotowi, aby oferować usługi linii Royal Air Maroc biurom podróży. Jakość naszej infrastruktury jest ulepszona, dzięki wyspecjalizowanemu węzłowi regionalnemu dla Środkowego Wschodu i Afryki Północnej, położonego w Dubaju. Co więcej, Amadeus kontynuuje inwestycje w tym regionie gwarantując najwyższej klasy obsługę na szczeblu lokalnym. Działania te umożliwią dalszy rozwój linii RAM oraz pozwolą skorzystać im z najlepszej jakości usług, treści oraz najnowszych technologii skierowanych do biur turystycznych w regionie - oświadczyła Julia Sattel, wiceprezes Amadeus, z działu globalnego rozwoju sprzedaży na kraje Europy, Środkowego Wschodu, Afryki i Ameryki Łacińskiej.

Firma Amadeus obsługuje obecnie 94 100 biur podróży oraz ponad 32 500 biur sprzedaży biletów lotniczych w zakresie zarządzania rezerwacjami i sprzedażą. Ponadto zarządza systemem Amadeus Alta CMS, z którego korzysta: EgyptAir, Etihad Airways, Libyan Airlines, Middle East Airlines oraz Qatar Airways. System służy w nich do zarządzania sprzedażą, rezerwacjami, inwentaryzacją i funkcjami kontroli odlotów. Natomiast Royal Air Maroc (RAM), to flagowe linie lotnicze Maroka z siedzibą w Casablance, obsługujące planowe loty międzynarodowe z Maroka do Afryki, Azji, Europy i Ameryki Północnej, jak również sieć krajową i czarterową (w tym loty w okresie Hajj). Bazę RAM, stanowi międzynarodowy port lotniczy Mohammed V (CMN) w Casablance.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com