TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-03-19 - Fast foody ostrzą plastikowe noże i widelce

Fast foody rozpoczynają walkę o polskiego klienta i przy okazji 17 mld zł. Na polskim rynku pojawi się trzeci ze światowych marek barów szybkiej obsługi - Burger King. Pierwsza taka restauracja ma być otwarta już w połowie tego roku w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, kolejne mają powstać do końca 2007.

reklama


Burger King już po raz drugi chce zmierzyć się z Mc Donald’s . Za pierwszym razem mimo usilnych starań, nic z tego nie wyszło, w 2001 roku jego lokale zostały przejęte przez firmę AmRest. Jak twierdzą analitycy problem tkwi w konflikcie między polskimi menedżerami sieci Burger King a jej zagranicznymi właścicielami. Brak firmie dobrego marketingu.

Kto ma być klientem Burger Kinga? Firma AmRest chce zabiegać o ludzi młodych i odważnych , nie bojących się przyznać do swoich upodobań kulinarnych. Wszystko zależy od dobrego pomysłu. Walka z cenami Mc Donald’s nie ma żadnego sensu, natomiast, jak tłumaczy Bartłomiej Serafiński z firmy doradztwa marketingowego Addend Value, wyższe ceny sprawią, że mimo zdrowszego menu, ograniczą rozwój sieci do dużych miast, w wyniku czego Burger King nie będzie w stanie osiągnąć takiej skali co konkurenci.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com