TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-28 - Promocja to podstawa

Władze Cieszyna ruszyły z kampanią reklamową dotyczącą historii, zabytków i przyrody miasta. Zaprojektowano trzy rodzaje billbordów, billbordów trzech różnych kolorach, które pokazują w Cieszynie to, co najpiękniejsze.

reklama


Bilbordy w kolorze żółtym opowiadają o historii miasta i pokazują jego najcenniejsze zabytki, m.in. XI-wieczną rotundę romańską, XIV-wieczną wieżę piastowską oraz pochodzącą z tego samego okresu unikatową rzeźbę Madonny z Dzieciątkiem. Oferta kulturalna pokazana jest na billbordach w kolorze niebieskim, natomiast różowe tablice informują nas o cieszyńskiej przyrodzie.

Na wszystkich tablicach widnieje hasło promocyjne "Ciesz się Cieszynem" oraz adres strony WWW i telefon Miejskiego Centrum Informacji.

Taką akcją promocyjną, władze miasta chcą przyciągnąć uwagę przyjeżdżających na walory turystyczne, którymi miasto dysponuje. Chcą oni także zmienić stereotyp, który mówi, że Cieszyn to miasto tylko i wyłącznie targowe i że ludzie przyjeżdżają tu głównie na zakupy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com