TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-01-07 - Ruszyła "kolejowa" kampania reklamowa KFC

KFC rozpoczęło wczoraj (6.01.2009) kampanię reklamową nowych zestawów Bsmart wprowadzanych właśnie do tej sieci. Akcja jest przygotowana w charakterze żartu.

reklama


Startująca kampania reklamowa KFC, która promuje cztery zestawy Bsmart, opisuje ludzi śpieszących się w restauracji jako pociągi.

- Nasza akcja to podpowiedź dla tych młodych odbiorców, którzy postanowili w tym roku żyć nieco sprytniej, oszczędniej, a jednak bez niepotrzebnych wyrzeczeń - uzasadnia Anna Bednarska, brand manager marki KFC w AmRest.

Miesięczna akcja będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TV4, stacjach AtMedia, Discovery i 4FunTV) oraz internecie (Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu). W sieci uruchomiony też został pod adresem www.bsmart.kfc.pl serwis, w którym wystartował konkurs "Złap pociąg do KFC".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com