TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-01-25 - O komunikację Hiltona z rynkiem zadba Agencja PR Partner of Promotion

Warszawski hotel Hilton wybrał Agencję PR Partner of Promotion, by opracowała strategię i plan komunikacji obiektu z rynkiem.

reklama


Do zadań agencji należeć będzie opracowanie programu i strategii PR, którego celem będzie budowa pozytywnego wizerunku Hilton Warsaw. Agencja będzie prowadzić dla hotelu działania z zakresu media relations w związku z otwarciem nowego hotelu i wprowadzeniem marki Hilton na polski rynek.

Kontrakt Partner of Promotion z Hilton Warsaw jest bezterminowy. Jak dotąd Hilton nie współpracował w Polsce z żadną agencją PR.

Hilton jest najważniejszą marką Hilton Hotels Corporation i jednocześnie najlepiej rozpoznawalną globalnie marką z branży. Kojarzony jest klientom z prestiżem i komfortem, gwarantuje najwyższej jakości usługi i standardy, bez względu na cel podróży - prywatny, czy biznesowy.

Pierwszy hotel pod tą marką otworzył Konrad Hilton w Cisco w stanie Texas w 1919 r. Obecnie pod marką Hilton na świecie działa ponad 500 hoteli.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com