TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-10-20 - Czy lepszy serwis spowoduje wzrost klientów?

Singapore Airlines są posiadaczami nowoczesnego pakietu produktów, który został opracowany z myślą o klientach, jak i o wyznaczeniu nowego standardu w podróżach lotniczych. Mowa o nowych fotelach, które są montowane na pokładach samolotów Singapore Airlines zarówno w pierwszej klasie, jak i w klasie business czy ekonomicznej. Jest również system KrisWorld nowej generacji do odbioru pokładowego programu rozrywkowego, który jest oferowany podczas przelotu, jak również wyższy poziom serwisu pokładowego.

reklama


360 milionów dolarów USA - tyle wart był program rozwoju produktów i usług. Podkreślmy, że jest to zakończenie obszernego projektu, który prowadzony był przez cztery lata. Czas wdrożenia został tak zaplanowany, aby pokrywał się z planowym powiększeniem floty powietrznej przewoźnika o samoloty typu Boeing 777-300ER (o wydłużonym zasięgu) oraz Airbus A380. Już od grudnia 2006 r. pasażerowie, którzy podróżują na trasie Singapur - Paryż, jak również Singapur - Zurych, na pokładzie nowego samolotu B777-300ER w barwach Singapore Airlines, pierwsi będą mięli szansę ocenić nowy serwis.

Singapore Airlines mają otrzymać pierwszy samolot B777-300ER w listopadzie 2006 r. Przewoźnik złożył już zamówienie na 19 samolotów tego typu, z których aż 10 wejdzie do eksploatacji do połowy 2007 r.

Również samolot Airbus A380 (którego Singapore Airlines będą pierwszym użytkownikiem) zostanie wyposażony w wybrane elementy nowego serwisu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com