TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-05-31 - Nowa kampania reklamowa LOT

Nasz narodowy przewoźnik lotniczy rusza z nową kampanią reklamową. Slogan reklamowy LOT-u różnie brzmi w różnych krajach. Na Ukrainie, gdzie chodzi głównie o utrzymanie wysokiej świadomości marki, slogan ma brzmienie: "Latać daleko jest lepiej z tym, kto jest bliżej". Hiszpanie natomiast są przekonywani, że "tego lata będziesz mógł urządzić sobie sjestę na pokładzie". LOT na niektórych rynkach, np. duńskim czy szwajcarskim, chce budować swą markę od podstaw.

reklama


Kampanię reklamową LOT przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, która również koordynuje przebieg kampanii za granicą. W ramach kampanii w świadomości potencjalnych klientów LOT-u ma powstać wizerunek firmy gościnnej i przyjaznej, która oferuje miłą i profesjonalną obsługę oraz dogodną sieć i rozkład połączeń.

Problemy, jakie w ostatnich latach przeżywają światowe linie lotnicze wpłynęły na wzrost nakładów na marketing. W tym roku np. SkyEurope zamierza przeznaczyć na reklamę ok. 2-3 mln euro.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com