TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-15 - VisitBritain rusza śladem Robin Hooda

13 maja ruszył konkurs "Być jak Robin Hood" organizowany przez VisitBritain we współpracy z Internetowym Serwisem Filmowym Stopklatka.pl. Konkurs jest elementem kampanii promocyjnej prowadzonej przez VisitBritain we współpracy z dystrybutorem (Universal Pictures) i jest związany z premierą filmu "Robin Hood" w Polsce.

reklama


VisitBritain już po raz czwarty organizuje działania promocyjne związane z premierą filmową w Polsce. Poprzednie związane były z kolejną częścią przygód Bonda - "Quantum of Solace" (2008), adaptacją "Sherlock Holmes" (2010) oraz ekranizacją "Alicji w Krainie Czarów" (2010).
W ramach obecnej kampanii prowadzone są intensywne działania PR oraz ePR m.in.: wysyłka newsletterów oraz informacji prasowych, zaproszenia na pokazy prasowe oraz przedpremierowe, organizacja wyjazdów "press tour" do Wielkiej Brytanii "Śladem Robin Hooda" oraz konkurs z nagrodami dla internautów.

Główną nagrodą w konkursie organizowanym wspólnie z serwisem Stopklatka.pl jest czterodniowa wycieczka dla 2 osób śladami historycznego Robin Hooda oraz do miejsc wykorzystanych przy najnowszej ekranizacji jego losów w reżyserii Ridley"a Scott"a. Zwycięzcy trafią m.in.: na spacer po Wielkim Parku w Windsorze, zjedzą kolację w towarzystwie Szeryfa z Nottingam i zbadają tajemnicę lasu Sherwood.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com