TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-07-21 - Złote Godło "Laur Klienta 2006" dla Centralwings

Polskie tanie linie lotnicze Centralwings otrzymały nagrodę Przegladu Gospodarczego dodatku Gazety Prawnej - Złote Godło "Laur Klienta". Redakcja po raz drugi przeprowadziła badania, które wyłoniły najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

reklama


Badania miały okreslić poziom popularności produktów i usług oraz wyłonić najwyżej cenioną przez klientów marke. Przy ocenie brano pod uwagę przede wszystkim znajomość firmy, produktu i usług oraz opinie na ich temat.

Centralwings otrzymało Złote Godło "Laur Klienta 2006" w kategorii "Linie lotnicze". Nagroda jest wyrazem uznania i popularności marki wśród Polaków. Polskie tanie linie lotnicze znalazły się w gronie takich marek jak: Masterlink, WSP Społem-Majonez Kielecki, Rutinoscorbin, Max Data, Polferries, Sage Symfonia oraz Panorama Firm. W zeszłorocznej edycji laureatami byli m.inn.: DHL, Triumph Polska, Junkers, Wydawnictwo Bezdroża i Amplico Life.

"Złote Godło, które właśnie otrzymaliśmy jest wyjątkowym wyróżnieniem. Zwłaszcza, że na rynku tanich usług lotniczych w Polsce działa coraz więcej przewoźników i konkurencja jest bardzo duża. Tym bardziej cieszy fakt, że pasażerowie docenili ofertę Centralwings- powiedziała Iza Bogus, rzecznik prasowy Centralwings.

Ankiety dotyczące kategorii "Linie lotnicze" przeprowadzano co miesiąc od stycznia do czerwca 2006 roku na łącznej grupie ok. 5000 ankietowanych. Informacje zbierano bezpośrednio, elektronicznie oraz telefonicznie w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Badaniem objęta została grupa wiekowa 15-75 lat.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com