TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Kampania pod hasłem "Mazowsze - serce Polski" będzie promować województwo mazowieckie. Akcja skierowana głównie do mieszkańców Warszawy rozpocznie się w drugiej połowie roku.
reklama
Kampania reklamowa 2009 będzie pierwszą tak dużą akcją promocyjną prowadzoną przez województwo mazowieckie. Cześć kosztów ma pokryć Unia.
Mazowieckie chce zmienić wizerunek także poprzez nowe logo. Od teraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszego atutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - serce Polski".
Częścią kampanii będą także dwie nowe strony internetowe poświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedzą się z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami