TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
10 października br. ruszyła nowa kampania Pizza Hut pod hasłem "365 powodów by do nas wpaść". Jej celem jest zwrócenie uwagi klientów na nowe wzbogacone o dodatkowe siedem smaków (paluchy chlebowe, pieczarki faszerowane, sałata śródziemnomorska, sałata szefa, lasagna, calzone oraz cordon bleu) menu.
reklama
W największych miastach Polski możemy oglądać billbordy zachęcające do skorzystania z oferty. Dodatkowo wykonano nowe materiał POS (bannery, plakaty i table standy) umieszczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz lokali.
Nową kampanie Pizza Hut opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreacją przygotowała agencja reklamowa Red8. Zakupem powierzchni zajął się dom mediowy Media Direction.
Poprzez dalsze urozmaicenia swojej oferty, Pizza Hut chce pokazać, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw serwowanych w firmowych restauracjach. Dodatkowo, liczy również na przyciągniecie do swoich lokali nowych klientów lubiących smak potraw śródziemnomorskich i włoskich.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami