TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-03-20 - Nowe atrakcje turystyczne w Wielkiej Brytanii zachęcą Amerykanów do częstszych odwiedzin?

Na skutek spadku zainteresowania amerykańskich turystów atrakcjami takimi jak Pałac Backingham, Big Ben, Stonehenge, czy Kew Gardens, VisitBritain przygotowuje dla gości atrakcje podnoszące adrenalinę.

reklama


W odpowiedzi na spadek liczby przyjazdów Amerykanów i obawę, że kulturalne dziedzictwo Wielkiej Brytanii jest coraz mniej atrakcyjne, w nowej amerykańskiej kampanii promocyjnej, agencja zaoferowała między innymi nurkowanie w bagnach oraz jazdę motocyklem w górskich i wyżynnych regionach północnej Szkocji.

Zdaniem Elliotta Frisby, rzecznika VisitBritain, firma nie chce rezygnować z dziedzictwa kulturalnego Walii, ale aby amerykańscy turyści byli w pełni usatysfakcjonowani trzeba zapewnić im niespodziewane przeżycia takie jak konne walki na kopie na terenie zamku, spływy w dół rzeki w piance czy kiteboarding (łączący surfing z latawcem).

Kampania reklamowa jest wynikiem odnotowania w latach 2000-2005 9% spadku w przyjazdach Amerykanów do Anglii, Szkocji, Walii i Północnej Irlandii. Zdaniem rzecznika VisitBritain wzmocni ona pozycję Wielkiej Brytanii w umysłach Amerykanów.

Pomimo znacznego spadku, Stany Zjednoczone nadal są największym brytyjskim rynkiem turystycznym, a Amerykanie wydają tu najwięcej pieniędzy. Liczebnie nadal przewyższają francuskich i niemieckich turystów.

Badania przeprowadzone przez VisitBritain udowodniły, że 75% Amerykanów jest zainteresowanych Wielką Brytanią, a 66% przyciągają atrakcje historyczne i tradycja. Jednocześnie aż 70% Amerykanów chętnie odwiedza miejsca, w których kiedyś już byli.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com