TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na skutek spadku zainteresowania amerykańskich turystów atrakcjami takimi jak Pałac Backingham, Big Ben, Stonehenge, czy Kew Gardens, VisitBritain przygotowuje dla gości atrakcje podnoszące adrenalinę.
reklama
W odpowiedzi na spadek liczby przyjazdów Amerykanów i obawę, że kulturalne dziedzictwo Wielkiej Brytanii jest coraz mniej atrakcyjne, w nowej amerykańskiej kampanii promocyjnej, agencja zaoferowała między innymi nurkowanie w bagnach oraz jazdę motocyklem w górskich i wyżynnych regionach północnej Szkocji.
Zdaniem Elliotta Frisby, rzecznika VisitBritain, firma nie chce rezygnować z dziedzictwa kulturalnego Walii, ale aby amerykańscy turyści byli w pełni usatysfakcjonowani trzeba zapewnić im niespodziewane przeżycia takie jak konne walki na kopie na terenie zamku, spływy w dół rzeki w piance czy kiteboarding (łączący surfing z latawcem).
Kampania reklamowa jest wynikiem odnotowania w latach 2000-2005 9% spadku w przyjazdach Amerykanów do Anglii, Szkocji, Walii i Północnej Irlandii. Zdaniem rzecznika VisitBritain wzmocni ona pozycję Wielkiej Brytanii w umysłach Amerykanów.
Pomimo znacznego spadku, Stany Zjednoczone nadal są największym brytyjskim rynkiem turystycznym, a Amerykanie wydają tu najwięcej pieniędzy. Liczebnie nadal przewyższają francuskich i niemieckich turystów.
Badania przeprowadzone przez VisitBritain udowodniły, że 75% Amerykanów jest zainteresowanych Wielką Brytanią, a 66% przyciągają atrakcje historyczne i tradycja. Jednocześnie aż 70% Amerykanów chętnie odwiedza miejsca, w których kiedyś już byli.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami