TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-11-13 - Nowa strategia Polskiego Jadła

Zostały właśnie zaprezentowane ogólne plany dotyczące działalności firmy Polskie Jadło. Strategia na okres 2010-2012 zostanie zaprezentowana w dniach 16 do 18 listopada 2009 r.

reklama


Spółka Polskie Jadło prowadzi działalność polegającą na uruchamianiu, zarządzaniu siecią restauracji. Zajmuje się także sprzedażą artykułów spożywczych (wędliny, nabiał, pieczywo, wyroby cukiernicze) oraz wyrobów o przedłużonym terminie przydatności w formie konserw szklanych (słoiki).

Jednym z głównych założeń spółki jest większe koncentrowanie się na pozyskiwaniu gruntów pod zabudowę dla przyszłych obiektów gastronomicznych sygnowanych nazwą Polskie Jadło. Restauracje te byłyby uruchamiane i prowadzone we własnym zakresie przez spółkę. Zysk, który zostałby przez nie wygenerowany, w całości zostałby zaksięgowany na koncie spółki.

Nowa strategia dotycząca handlu ma za zadanie utworzenie własnej sieci produktów gotowych, przeznaczonych do sprzedaży. Poza tym spółka przewiduje sprzedaż w systemie HoReCa, a także działalność eksportową i wykonywanie produkcji zleconej.

Prezes spółki Polskie Jadło Jan Kościuszko stwierdził, że dywersyfikacja sektorów generujących przychody i prowadzenie obiektów we własnym zakresie ma na celu zwiększyć zyski i bezpieczeństwo ekonomiczne spółki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com