TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-07-08 - Madera stała się turystycznym przebojem sezonu dzięki serialowi TVN?

Portugalska wyspa - Madera jest tegorocznym hitem wśród zagranicznych destynacji turystycznych. Polscy turyści tłumnie wybierają się na Maderę, bo już teraz kupienie wyjazdu w biurze turystycznym graniczy z cudem.

reklama


Według "Dziennika" wyspę spopularyzował serial stacji TVN pt. "Teraz albo nigdy". Pierwsze odcinki tego serialu były bowiem kręcone na tej portugalskiej wyspie.

W ubiegłym roku, kiedy to Madera trafiła do katalogów biur podróży Polacy nie dostrzegli w niej atrakcyjnego kurortu. Nie pomogły starania biur, kolorowe prospekty i okazyjne ceny.

Turyści bez specjalnego zastanawiania odrzucali wyspę, gdzie nie ma piaszczystych plaż, mało jest zabytków i gdzie rozrywkę znajdą jedynie miłośnicy górskich spacerów - pisze "Dziennik". Rok temu można było wypoczywać na Maderze przez dwa tygodnie za około 2 tys. złotych, obecnie to niemożliwe.

Adrianna Rudaniecka z wrocławskiego biura internetowego Traveliada.pl mówi, że Madera stała się wakacyjnym bestsellerem, nie ma już wolnych miejsc na wycieczki.

Potwierdzają to pracownicy warszawskiego biura podróży TUI. Boom na Maderę rozpoczął się tuż po emisji serialu telewizyjnego. Sprzedaż wzrosła nam wówczas 5 razy, wszystkie oferty się sprzedały - oznajmił kierownik sprzedaży TUI Piotr Kołodziej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com