TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-01-23 - Dolnośląskie uzdrowiska: "DoWód na udany wypoczynek"

Przez półtora miesiąca, od 1 lutego do połowy marca, 10 uzdrowisk z Dolnego Śląska będzie promować swoje walory turystyczne pod hasłem "DoWód na udany odpoczynek". W akcji biorą udział: Jelenia Góra, Świeradów-Zdrój, Niemcza, Kudowa-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Szczawno-Zdrój, Jedlina-Zdrój, Lądek-Zdrój i Bystrzyca Kłodzka.

reklama


W największych miastach województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego i małopolskiego pojawi się ok. 800 billboardów. Akcja promocyjna, skierowana głównie do ludzi młodych (powyżej 30 lat) i aktywnych zawodowo (zarabiających ok. 3000 zł), obejmie również media.

Kampania ma również zwrócić uwagę na problemy uzdrowisk, których źródłem są nie tylko trudności finansowe, ale także brak odpowiednich inwestycji.

Koszt przedsięwzięcia wyniesie ok. 1,7 mln zł. Większość środków będzie pochodzić z Unii Europejskiej. Pozostałą część potrzebnej kwoty sfinansują gminy miejscowości uczestniczących w inicjatywie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com